fredag 20 april 2012

FIVE THOUSAND AND COUNTING!!....

En - två , flera! (änder...)

Ja, rubriken syftar inte på antalet siktade änder i år ( det är säkert 5000 det också) utan på ER!
Nu är det hela 5000 som har varit inne på bloggen - fler än 100 per dag! Det trodde jag aldrig, tänkte nog att de närmast sörjande skulle kolla ibland och att det skulle vara allt.
Men, uppenbarligen så finns det ett visst intresse att följa bloggen, så nu måste jag börja anstränga mig.

Ni får gärna kommentera vad ni vill att jag ska ta upp i samband med paddlingen - om ni är lite blyga och vill vara anonyma så kan ni alltid maila:  lars@axli.se  så tar jag upp era frågor anonymt på bloggen.

Jag har under de senaste två åren försökt att gå igenom och testa alla tankar för att kunna paddla HBB så snabbt som möjligt, men ni har säkert tankar, idéer och tips - kom igen!

Helgen blir helt underbar - inget bokat utan det kommer att vara paddel i hand och ut på böljan den blå - kollade precis väderprognosen och vad sägs om plus 1 grad , 4 m/s och regn! Svårt att önska sig bättre träningsväder, det kommer inte att bli svettigt och klibbigt. Köpte ikväll lite matsäcksdetaljer inför morgondagen och ser fram emot träningspassen - rapport kommer imorgon kväll/natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar