fredag 16 mars 2012

1000 Tack!

Bilden: Novemberpaddling med Mest Ute - gänget från Eskilstuna ( mestadels). 28 glada paddlare som trotsade 3 minusgrader på natten och hade två underbara paddlingsdagar - bland annat såg vi 6 olika havsörnar, den närmaste sittande på 50 meters avstånd - härlig upplevelse.

Bloggen har nu varit igång i knappa två veckor och besökare nummer 1000 har varit inne på sidan - skoj! Jag trodde inte att intresset skulle vara så stort utan marknadsföring, men mun-till-mun metoden är grymt effektiv. Tack till alla som har lagt ner tid på att kolla in mitt lilla projekt.

Idag har det blivit två timmars powerwalk och jag sparar lite på krafterna till morgondagens paddling. Viviane ska döpas i den ädlaste av dryck och sedan ska hon få känna på det garanterat iskalla vattnet.
Ska i helgen välja ut de 22 ljudböcker som ska inhandlas och laddas ner på Iphonen inför paddlingen. Kommer att ha en bok per dag - sedan får vi se hur många som jag har lyssnat igenom när paddlingen är klar. Den fjärde boken i ordningen blir Zlatans bok - jag ska vara i Skåneland då!
Morgondagens paddling blir en lugn 4-timmars paddling. Har inte varit i vattnet sedan sedan 9:e januari - har extremt stor abstinens! Kommer att använda lilla Werner Caliste under paddlingen - skonsam efter det långa uppehållet. Vädret skall vara strålande sol och cirka 10 grader varmt - helt fantastiskt för att vara den 17:e mars. Kommer att packa i full HBB- packning, all träning fram till avfärd kommer att vara med full packning så att kajakens rörelser blir en del av ryggradskänslan. Full rapport från första paddlingen med kolfiberVivianne kommer imorgon ( om jag inte beslutar mig för att sova bredvid henne i garaget istället..) :-)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar