söndag 6 maj 2012

TIDNINGEN PADDLING - IDOLBILD!

Ja, då ökade trycket lite på min paddling runt Sverige! Tidningen Paddling var här och gjorde fotoreportage på Skärtorsdagen och idag fick jag tidningen i brevlådan. Ett mycket välskrivet reportage med väldigt bra bilder  - bra jobbat Glenn Mattsing och Jonas Hollender!  Det är nästan så att jag rodnar lite... Har ju stuckit ut hakan en del - typ en meter, men utan press - ingen prestation! I helgen var det tvådagarskonferens som gav mycket energi. Kom hem runt klockan fem idag och gick ut och sprang en timme, 350 situps och 130 armhävningar. Känslan är att jag just nu skulle kunna springa 3-4 timmar i sträck och dessutom må bra efteråt - den känslan har jag aldrig haft förut i hela livet. Ska nu kolla på Mästarnas Mästare på TV1 - det är ju tävling...

Imorgon blir det paddling  - kroppen skriker efter att få ta tag i paddeln och paddla med 60 tag i minuten - läääänge! Go kväll!
Tidningen Paddling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar